Tuesday, April 30, 2013

Friendship never end.... 1 Malaysia...

Da byk aku join run.... Ada yg dapat medal, ada yg xdpt... but still ok... at least aku done something yg bt aku seronok...

Running is mental.... Pada aku laaaa... Sbb belom tentu senang nk larik 10km, 12km, 15 km atau 17 km... Lucky aku ada kwn2 yg sgt2 supportive... Biler aku mengeluh pasal berat... aku mengeluh kesakitan... aku mengeluh da penat nak teruskan... Ada jer suara2 yg banunkan semangat tu... Walau antaranyer injured sakit kaki da xleh running, but yet still running... dan yg paling xlupe biler kaki dan mental ni da set xlarat nak larik sampai finish line, ada tangan yang akan tarik tangan ni... sama2 ke finish line... mental kan.... huhuhuhuhuhuhu.... This is what we call friendship forever.... 

Makna Run

Training for Deuter Run at Tmn Cabaran...

1 Malaysia... Belinda muka xleh blahhhh!!! hahahahaha

Nice view from here... Menara peninjau kot....

Our Kapten yg asik registerkan larian Has Ryder (2 dari kanan)

Best!!

Cantik view... Anie gilerrr

Kapten tunjuk hero!!


We hv fun!!!...
Nottinghan Charity Run...

Antara medal terkumpul...

Lucky to be me.... Eminusantara Yaakop....


No comments:

Post a Comment